skola&hunddagis

                

Tjoheeeej!
Från tisdag till onsdag sov jag hos linda. YEY! underbart men
inte så trevligt att gå upp kl sex för att ta en buss kl sju. Och sen för
att komma på att man kunde ha sovit till tolv...... jävla skola.. jag hatar den
såååå mycket. Jag får ångest bara och tänka på den. Men jag får iaf träffa linda. Älskar henne
så fett mycket. Somna nog lite sent. Var helt död hela onsdagen...

                  


Idag,Torsdag.
Idag var jag på hunddagiset. Ozzy är söt. Jag tycker att
han påminner om en varg. Det var ganska kul. Fick gå med Tilda idag.
Annika ringde och fråga varför jag har ångest över skolan... konstigt! XD det
är ju dingle vi pratar om. Jag blir aggressiv på folk alltså! Som kommenterar mitt
coca cola beroende. Speciellt om de överhuvutaget inte vet vad de pratar om! Och jag
har ju endå trappat ner väldigt mycket. Och mina höfter känns konstigt.. Siri en labrador, drog till idag
för att hon ville leka med en annan hund. Och då blev det jätte konstigt med min höft. Kändes som
den var i fel läge hela dagen. Jävla hund! Men jag lever iaf. Det va värre igår!

Tjohej!
/EP


Kommentarer
Postat av: RD

Dumma höfter, du får kidnappa Linda hem till dig under en tid! Snart är skolan slut! Börjar med sportlovet sen kommer loven på varandra!



OMFAMNING

2009-01-29 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0