Mira



Tjohej!!
Jag fick gå med mira idag! Ibörjan gilla jag henne inte alls,
men nu tycker jag att hon är jätte charmig. Hm.. funderar lite på att skaffa en sån
hund sen. Jag får nog skaffa två hundar ist XD haha... kan inte bestämma mig....
Lagotto elr softcoated retriever terrier? Kanske båda ^^
Jag ska iaf klappa på Mira imorgon,massa! haha... jag sov innan, och så
kom pappa in, och typ tjata om något.... damn.. vad borta jag var! Jag måste lära
mig att somna i tid på kvällarna XD


Tjoflööööjt!

/E.P

Kommentarer
Postat av: Andreas

Men Eskil du lägger dig om tid, eller säger att du gör det? En hund kan jag gå med p men två!??! Nu han jag inte berätta om min helkonstiga dröm inatt!

2009-01-15 @ 23:23:39
URL: http://scrabblegeek.blogg.se/
Postat av: E.P

Jag kan inte bestämma mig! :O

2009-01-17 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0