Måndag!



så här kan det se ut när vi är ute på promenad! Och detta är endå inte alla hundar!
Ungefär en tredje del av alla hundar. Men det är chill. Lite trött nu bara.. ska sova nu så jag orkar upp jäääätte tidigt. (onaturligt tidigt) Halv sex. USCH! Jag börjar tidigt imorgon. Och sen efter ska jag åka till Linda i uddevalla. Underbart. Men skolan suger.Jag hatar det stället. Hoppa av kanske? Jag vet inte. Men jag får iaf träffa Linda. Vi ska se Wild child.
den verkar ganska bra faktiskt.Och ska göda hennes hund också med massa godis. Inte med pellets dock.XD

Kommentarer
Postat av: RD

meh! jag som hade velat genskjuta dig precis innan du lägga dig! meh godnatt pådig Nej du ska inte hoppa av skolan, kommer inte på fråga! Godnatt på dig!

2009-02-02 @ 22:45:03
Postat av: E.P

Jag vet inte hur det blir.... :P men förmodligen gör jag det. pallar inte det där jävla dårhuset ett år till...

2009-02-03 @ 05:57:14
URL: http://eskilpeskil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0