LML <3



normalt att pröva kläder kl tre på natten XD haha och dessutom se gravid ut!
Underbart!

                  

Hunddagis igen! Gick till fem idag.. det känns! Och jag slipper åka till
dingle imorgon! YEEEEEEEEEEEEY! men ah ingen linda imorgon men aja :D det gör
inget. För både hon och michaela kommer på fredag! det ska bli as kul! Jag längtar som
ett barn på julafton vafan! XD LML <33 forlife! Puss på dom! Sen är det lov. Och då ska jag hem
till Linda. Vare sig hon vill eller inte XD haha

/E.P

Kommentarer
Postat av: Linda

JAAAAAAAAAAAA!!! Vi kommer!!! Ja klart fan du skall hit för fan! Ett helt lov uan att träffas går ju inte, men fan vi skall tig göteborg med :D

2009-02-09 @ 18:38:23
Postat av: E.P

JAAA :D ska bli såå kul :D haha ja fan! jag kommer lätt :D vi ska dampa i göteborg! :D haha göteborg är ett behandlingshem för efterblivna fiskar :D haha XD FULA BARN BOR DÄR OCKSÅ :D HAHAHAH :D

2009-02-09 @ 18:46:47
URL: http://eskilpeskil.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahaha, ja jag vet ett fult barn, ERIKA!!:D Nej just det det var ju vi som var hatade för vi var normala:D

2009-02-09 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0